Ez Video Studio یک برنامه در زمینه ویرایش ویدئو ها می باشد.
دانلود جدیدترین ها

Ez Video Studio یک برنامه بسیار قدرتمند و حرفه ای در زمینه ویرایش ویدئو ها می باشد. شما با استفاده از این برنامه براحتی و بدون داشتن هیچ دانش قبلی اقدام به وبرایش ویدیوهای خود کنید. شما می توانیدبا وارد کردن ویدیوهای مختلف به محیط برنامه اقدام به ویرایش آنها کنید. می توانید قسمتی از یک ویدیو را انتخاب کرده و آن را حذف کنید و یا اینکه قسمتی را به ویدیو اضافه کنید و مهمتر از همه می توانید ویدیوهای معمولی خودتان را به ویدیوهای دو بعدی و سه بعدی تبدیل کنید و از آنها لدت ببرید. همچنین این برنامه این امکان را به شما می دهد که بتوانید صداهایی را مایل باشید را از ویدیو استخراج کنید. این برنامه قابلیت پشتیبانی از فرمت های مختلف ویدیویی مانند ASF, AVI, FLV, M2TS, M4V, MP4, MKV, MOV, MPG, MPEG, WMV, WEBM, VOB را دارد و می تواند صداهای استخراج شده را با فرمت های AAC, M4A, MP3, OGG, WMA, WAV ذخیره کنید.

 

Ez Video Studio ويرايش حرفه اي و قدرتمند فيلم ها با Ez Video Studio 2.0.0.0


 



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط Saeid MjS

DJ Studio Pro نرم افزاری قدرتمند در زمینه ویراش، اجرا، ضبط، تبدیل و … فایل های موسیقی می باشد. نرم افزار DJ Studio Pro تمام فرمت های صوتی را به یکدیگر تبدیل می نماید. ساخت سی دی های صوتی، ویرایش تمام فرمت های صوتی و افکت ها، نرمال سازی، تقویت کردن، ساخت کلیپ ها، جدا سازی فایل ها و … از ویژگی های این نرم افزار می باشد. این نرم افزار دارای ویرایشگر تگ ID3، ویرایشگر lyrics و ویرایشگر تصویر کاور آلبوم می باشد.

 

DJ Studio Pro میکس، ویرایش و تبدیل فایل های صوتی با DJ Studio Pro 9.2.3.1.6

 

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط Saeid MjS

با استفاده از نرم افزار X-Wave MP3 Cutter Joiner می توانید به راحتی ، قسمتی از یک فایل صوتی با فرمت MP3 را جدا سازی کنید و از آن برای کارهای مورد نظر خود استفاده کنید.این نرم افزار امکان ریپ فرمت های MP3 را به فرمت هایی همچون WAV , WMA , MPEG 4 به شما می دهد.این نرم افزار مفید را می توانید از دانلودها ، دریافت نمایید.

 

X Wave MP3 Cutter Joiner برش قسمتی از آهنگ ها با X Wave MP3 Cutter Joiner 3.0

 

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط Saeid MjS

Dual Audio Recorder نرم افزاری کم حجم و قدرتمند در ضمینه ضبط کردن صدا از طریق میکروفون می باشد. توسط این نرم افزار قادرید تا به سادگی و با کیفیت بالا صدای مورد نظر خود را ضبط و با فرمت های مختلف ذخیره کنید. این نرم افزار با روش های خاص بهترین کیفیت را برای شما فراهم می سازد. امیدواریم استفاده کافی ببرید.

 

Dual Audio Recorder ضبط حرفه ای صدا با نرم افزار Dual Audio Recorder 1.3

 

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط Saeid MjS

 

همانطور که می دانید با تولید یک فایل اجرایی یا تصویر یا موسیقی ، صفت هایی از قبیل : تاریخ تولید ، ورژن فایل ، نوع فایل (سیستمی یا معمولی) و… نیز در آن ذخیره می شود که به طور عادی قابل دستکاری و تغییر نمی باشند. File Property Edit نرم افزاری بسیار کارآمد و کم حجم می باشد که قابلیت ویرایش attributes (صفت های فایل) از قبیل "create time", "modify time", "last access time", "Realonly", "Hidden", "System" و… را با تنها ۱ کلیک ساده به کاربر می دهد! که با ویژگی های قدرتمند مدیریتی فایل و فولدر و نیز ویژگی Drag and Drop خود ، هر کاربر مشکل پسندی را راضی می کند! همچنین این قابلیت را دارا می باشد که با ۱ کلیک تمامی تغییرات انجام گرفته روی فایل را به حالت اول خود باز گرداند.

 

Foryoursoft File Property Edit Pro ویرایش جزئیات و ویژگی های فایل ها با Foryoursoft File Property Edit Pro 3.58




ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط Saeid MjS

Cockos Reaper نرم افزاریست که جهت ضبط ، تنظیم ، ویرایش ، میکس ، پردازش فایل های صوتی ، صدا گذاری ، برش صدا و تمام فعالیت های حرفه ای که میشود در راستای فایل های صوتی انجام داد به شما کمک خواهد کرد ! این نرم افزار قدرتمند با ویژ گی ها و خاصیت های منحصر به فردش تا به حال موفق به کسب چند جایزه ی بین المللی معتبر از سازمان های متبوعه نیز شده است ! از جمله بهینه سازی هایی که در این نسخه از نرم افزار ارائه شده می توان به مواردی همچون : قابلیت ویرایش آیتم های چندگانه MIDI ، سبک سازی نوین با مخلوط کردن چند آهنگ در یک تراز ، ویرایش و بهینه سازی ظاهر نرم افزار توسط کاربر مورد نظر به دلخواه ، قابلیت ویرایش خطی فایل های صوتی متراکم ، بهبود کیفیت و تنوع خروجی ها ، پشتیبانی از پلاگین های بیشتر و … را می توان نام برد .

 

Cockos ضبط ، تنظیم ، ویرایش فایل های صوتی با Cockos REAPER 4.0 + Portable





تاریخ: یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط Saeid MjS

NowSmart Cut Free نرم افزاری بسیار کارآمد در ضمینه برش و تکه تکه کردن فرمت های صوتی و تصویری می باشد. این برنامه دارای سرعت و عملکرد سریع و مناسب می باشد. امیدواریم نرم افزار NowSmart Cut Free مورد قبول شما عزیزان واقع شود.

 

NowSmart Cut Free برش فایل های MP3 و MP4 با نرم افزار NowSmart Cut Free 1.0.10728

 

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط Saeid MjS

توسط این نرم افزار شما قادر خواهید بود کیفیت فایل های MP3 خود را افزایش داده و صدایی شفاف تر دریافت کنید. همچنین این نرم افزار توانایی تنظیم آهنگ ها، تغییر نام دسته جمعی و امکانات بسیار دیگری را نیز دارا می باشد. این نرم افزار بسیار کاربردی را از دانلودها دریافت نمایید.

 

Sound Normalizer بالا بردن کیفیت آهنگ ها با نرم افزار Sound Normalizer 3.4 (قابل حمل)

 

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط Saeid MjS

 

MAGIX Video Pro یک نرم افزار بسیار حرفه ای با سابقه درخشان در زمینه ویرایش فایل های تصویری می باشد که توانسته است در این زمینه جوایزی معتبر را نیز کسب نماید. این نرم افزار امکانات فوق العاده کاربردی و منحصر به فردی را برای کاربران حرفه ای فراهم کرده است. همچنین دارای امکان ویرایش موزیک ها با قابلیت های مورد نیاز نیز می باشد. ابزارهای این نرم افزار به گونه ای طراحی شده اند که هر شخصی امکان استفاده از آن ها را با اندکی استفاده از نرم افزار فرا خواهد گرفت.

 

 MAGIX Video Pro ابزار کامل ویرایش فایل های تصویری به نام MAGIX Video Pro X3 10.0.5.22




ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط Saeid MjS

MAGIX Music Maker یک نرم افزار فوق العاده کاربردی می باشد که به وسیله آن می توانید با سادگی به ساخت موزیک های دلخواه و منحصر به فرد خود بکنید. این نرم افزار ساخت آهنگ را به یک تجربه لذت بخش تبدیل می کند. آهنگ های دلخواه خود را بسازید، به ریمیکس آهنگ دیگر هنرمندان بپردازید و در بیت ها تغییر ایجاد کنید. به نقل از سایت سازنده، با تنها با استفاده از این نرم افزار می توانید از جزئی از افراد معروف در زمینه آهنگ سازی شده و یک سبک منحصر به فرد را در میان موزیسین ها داشته باشید.

 

MAGIX Music Maker ساخت آهنگ های حرفه ای با MAGIX Music Maker Premium 17.0.0.16




ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط Saeid MjS

یکی دیگر از نرم افزارهای تبدیل فیلم و فایل های ویدیویی به یکدیگر می باشد. این برنامه با پشتیبانی از فرمت های مختلف ویدیویی به شما این امکان را می دهد تا فرمت فیلم های دلخواهتان را تغییر دهید تا بتوانید در محل های مختلف از آنها استفاده کنید. برخی از فرمت هایی که این برنامه از آنها پشتیبانی می کند شامل AVI, MPG, WMV, MPEG, FLV میباشد. همچنین پشتیبانی کامل از فایل هایی با فرمت ۳GP در سایز تصویر مختلف جهت پخش در انواع گوشی های موبایل یکی دیگر از امکان خوب این نرم افزار است. علاوه بر این در این برنامه فابلیت دیگری قرار دارد که میتوان از آن برای تبدیل انلاین فرمت کلیپ هایی که در سایت های اشتراک ویدیو مانند یوتوب در اینترنت هستند استفاده کرد بدین صورت که با وارد کردن آدرس کلیپ تصویر مورد نظر و انتخاب فرمت دلخواه تبدیل ان به صورت آنلاین انجام می پذیرد.

 

Coolutils Total Movie Converter مبدل قدرتمند فيلم ها با نام Coolutils Total Movie Converter v3.2.0.145




ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط Saeid MjS

NextUp TextAloud v3.0.27 نام نرم افزاری است که نوشته ها را از ایمیل ها ، صفحات وب ، اخبار و سایر چیز ها را برای شما می خواند. این نرم افزار می تواند نوشته های خوانده شده را به صورت MP3 و یا WMA ذخیره سازی نماید تا شما بتوانید نوشته ها را به طور صوتی بر روی کامپیوتر جیبی ، Ipod و یا هر وسیله اجرای مالتی مدیا دیگر بشنوید. اگر تا به حال از کامپیوتر سخن گو چیزی نشنیده اید ، این نرم افزار شما را حیرت زده خواهد کرد ! این نرم افزار شامل چندین جنس صدا بوده که می توانید بنا به سلیقه خود یکی از آن ها را انتخاب نموده تا برای شما نوشته هایتان را از رو بخواند.

 

NextUp TextAloud تبدیل متون به فایل صوتی با NextUp TextAloud v3.0.27




ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط Saeid MjS

نرم افزار CoffeeCup Web Video Player 5.3.0.1 به راحتی و با سرعتی باور نکردنی قادر است تمام فرمت های ویدئویی MPGs, AVIs, MOVs, FLVs ,WMVs را به فرمت فلش ویدئو (FLV) تبدیل کند. با این نرم افزار شما قادر خواهید بود این ویدئو فلش ها را مستقیم بر روی وب خود آپلود نمایید یا بر روی اینترنت و در سایت های اشتراک ویدئو ، اشتراک گذاری نمایید.لازم به ذکر است این نرم افزار با فقط یک کلیک کد نمایش ویدئو در وب را به شما خواهد داد و شما نیازی به یافتن کد های خاص نمایش فلش ویدئو نخواهید داشت.این نرم افزار خروجی خود را با فرمت SWF صادر می کند که بهترین فرمت رایج برای فایل های فلش بوده و از طریق تمامی مروگر ها پشتیبانی می گردد.

 

CoffeeCup Web Video Player نرم افزار تبدیل ویدئو ها به فلش ویدئو با CoffeeCup Web Video Player 5.3.0.1 + Portable

 

 




ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط Saeid MjS

نرم افزار Plato Video Converter Pro v12.08.01 ابزاری قدرتمند در زمینه تبدیل انواع فرمت ها نظیر VI ،DivX ،XviD MPEG ،WMV ،ASF ،MOV ،QT ،RealMedia می باشد. این نرم افزار از انواع فرمت های ویدئوییrm  divx ،xvid ،avi ،wmv ،asf ،mpg ،mpeg ،vob ،mov ،qt ،flv ،۳gp ،swf ،nsv پشتیبانی می کند. به واسطه این نرم افزار شما می توانید به سادگی عملیات تبدیل را انجام دهید.هم اکنون این نرم افزار از دانلودها آماده دریافت می باشد.

 

Plato Video Converter Pro تبديل فايل هاي ويدئويي با Plato Video Converter Pro v12.08.01

 



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط Saeid MjS

PDF To Excel Converter v3 نام نرم افزاری است کاربردی ، که با کمک آن قادر خواهید بود به راحتی فایل های PDF را به Excel تبدیل نمایید . این نرم افزار مبدل را می توانید هم اکنون از سایت دانلودها دریافت نمایید .

 

PDF To Exce Converter تبدیل فایل PDF به Excel با PDF To Exce Converter v3.0

 

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط Saeid MjS

نرم افزار MakeMKV تنها با یک کلیک راه حلی برای تبدیل فرمت های ویدیویی به فرمت های دلخواه و رایگان، فراهم می کند تا شما قادر به پخش این فایل ها در هر مکان و با هر نرم افزاری باشید. در واقع MakeMKV به عنوان یک مبدل فرمت و یا 'transcoder' نامیده می شود. این نرم افزار ویدیو کلیپ ها را با حفظ اغلب اطلاعات، از دیسک های انحصاری (و معمولاً رمزگذاری شده)، به مجموعه ای از فایل های MKV تبدیل می کند. فرمت MKV می تواند آهنگ های صوتی- تصویری متعدد را با تمامی اطلاعات متا و حفظ فصل های آن ها، ذخیره کند. بسیاری از پخش کننده ها می توانند فایل های MKV را تقریباً روی تمامی پلتفرم ها، پخش کنند و همچنین ابزارهایی برای تبدیل فایل های MKV به فرمت های مختلف از جمله DVD و دیسک های Blu-ray، موجود است.

 

MakeMKV تبديل همه ي فرمت هاي ويدئويي به MKV با MakeMKV v1.6.14


 

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط Saeid MjS

DicSoft HD Video Converter نرم افزاری بسیار قدرتمند و با کیفیت در ضمینه تبدیل فرمت های ویدئویی مختلف می باشد. توسط نرم افزار DicSoft HD Video Converter به راحتی می توانید انواع فرمت ها را به سرعت و با بالاترین کیفیت تبدیل نمایید. امیدواریم نرم افزار DicSoft HD Video Converter مورد قبول شما عزیزان در دانلودها واقع شود.

 

DicSoft HD Video Converter مبدل سریع و قدرتمند فرمت ها با DicSoft HD Video Converter 3.6.5

 



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط Saeid MjS

Total Audio MP3 Converter مبدلی کم حجم و قدرتمند در ضمینه تبدیل انواع فرمت ها به فرمت های صوتی با بالاترین کیفیت و کمترین زمان ممکن می باشد. کار با این نرم افزار بسیار ساده می باشد. امیدواریم نرم افزار Total Audio MP3 Converter مورد قبول تان واقع شود.

 

HooTech Total Audio MP3 Converter مبدل همه کاره فرمت صوتی Total Audio MP3 Converter 2.3.1037

 

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط Saeid MjS

Videomizer نام نرم افزاری قدرتمند است که در عین جذابیت توانایی تبدیل فرمت های مختلف را داشته و می تواند کار بهینه کردن صوت و تصویر را برای کاهش حجم فایل ها انجام دهد.پشتیبانی از فرمت هایی نظیر DVD-Video ،AVI ،WMV ،MP4 ،۳GP ،MPG ،TS ،AVI ،MPG ،MP4 و WMV خیال کاربران را در رابطه با فرمت های قابل پشتیبانی از این نرم افزار کاملاً راحت خواهد کرد. این ابزار قدرتمند که توانایی تبدیل با سرعت بالا را دارد به دو صورت اتوماتیک و دستی امکان بهینه سازی ویدئوها را در خود گنجانده است. Videomizer که از حجم مناسبی هم نسبت به قابلیت ها بهره می برد توانایی عملکرد هایی مثل Cut کردن تصاویر یا چرخش آن ها را هم دارد که گاهی همین عملکردهای ساده هم می توانند بسیار مفید واقع شوند. برای همه کارها هم یک پیش نمایش در نرم افزار تعبیه شده که کاربر قبل از گرفتن خروجی نهایی آن ها را مشاهده کند.

 

Videomizer بهينه سازي و تبديل فايل هاي ويدئويي با Videomizer 1.2.11.712




ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط Saeid MjS

 

DJ Studio Pro نرم افزاری قدرتمند در زمینه ویراش، اجرا، ضبط، تبدیل و … فایل های موسیقی می باشد. نرم افزار DJ Studio Pro تمام فرمت های صوتی را به یکدیگر تبدیل می نماید. ساخت سی دی های صوتی، ویرایش تمام فرمت های صوتی و افکت ها، نرمال سازی، تقویت کردن، ساخت کلیپ ها، جدا سازی فایل ها و … از ویژگی های این نرم افزار می باشد. این نرم افزار دارای ویرایشگر تگ ID3، ویرایشگر lyrics و ویرایشگر تصویر کاور آلبوم می باشد.

 

DJ Studio Pro میکس، ویرایش و تبدیل فایل های صوتی با DJ Studio Pro 9.2.3.1.6

 

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط Saeid MjS

PowerDVD از جمله نرم افزارهای معروف پخش فیلم در کامپیوتر می باشد که شما با استفاده از آن به راحتی میتوانید فیلمهای با کیفیت DVD را در محیطی بسیار زیبا و دلنشین تماشا کنید. این برنامه ساخت کمپانی مشهور Cyberlink می باشد و در این نسخه جدید امکانات بسیار زیادی به آن اضافه شده که مهمترین آنها امکان پخش فیلمهای با کیفیت Blue-Ray و HD و نیز قابلیت پخش فیلم ها به صورت سه بعدی می باشد. علاوه بر این یکی دیگر از قابلیت های مهمی که به این نسخه اضافه گردیده کنترل برنامه با استفاده از گوشی های موبایل می باشد در واقع شما با نصب برنامه رابط و درایور نرم افزار میتوانید از راه دور و با گوشی موبایل خود به صورت کامل کنترل برنامه را در اختیار بگیرید. از دیگر قابلیت هایی که در نسخه های قدیمی این نرم افزار وجود داشت و در این نسخه هم مشاهده می شود، قابلیت پخش فایل فیلم های دی وی دی که به صورت جداگانه در هارد کامپیوتر وجود دارد و همچنین پخش فایل ویدیویی با فرمت های MKV, MPEG, AVI, FLV, MOV و … می باشد. در این برنامه امکانات بسیار زیادی در اختیار کاربر قرار دارد تا در بهترین شرایط و با عالی ترین کیفیت فیلم مورد نظر خود را تماشا کند به عنوان نمونه تنظیمات مربوط به سایز تصویر و افزایش کیفیت آن و همچنین تنظمیات متنوع مربوط به نمایش زیرنویس به شکل های مختلف و … این نرم افزار در حال حاضر جز پرطرفدارترین نرم افزارهای پخش فیلمهای با کیفیت DVD در سراسر جهان می باشد و دارای امکانات و کاربردهای بسیار فراوانی است.

 

CyberLink PowerDVD Ultra 11 لذت تماشای فیلم با کیفیت واقعی با CyberLink PowerDVD Ultra 11.0.1919.51


 



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط Saeid MjS

 

Light Alloy 4.60.1733  نرم افزار قدرتمند با ظاهری بسیار شکیل و محیط کاربری خوش دست خود توانسته در بین نرم افزارهای پخش فایلهای ویدئویی به یکی از پرطرفدارترین نرم افزارها تبدیل شود. این میدیاپلیر کوچک و قدرتمند که توسط شرکت Softella تهیه شده است. با وجود حجم بسیار کم و ظاهری بسیار جمع و جور و رابط  کاربری خوش دست خود توانسته است به یکی از نرم افزارهای پرطرفدار پخش فایلهای ویدئویی تبدیل شود. این برنامه توانایی های بسیار در زمینه پخش فایلهای مالتی مدیا و مخصوصا فایلهای تصویری دارد. به گفته شرکت سازنده، این نسخه از نرم افزار بیش از ۳۰ فرمت مالتی مدیا را پخش می کند که می توان به فرمتهای DVD,Avi,Asf,3gp,rm,ogg و… اشاره کرد. دیگر قابلیتهای جالب این برنامه Screen Shot یا همان عکس برداری از تصویر با فشردن کلید F12، دقیقا با کیفیت خود فیلم و در My Documents شما ذخیره میکند. از قابلیت های این برنامه میتوان به پشتیبانی از ۱۰ زبان زنده دنیا، پوسته های زیبا، Plug in های متعدد، کنترل صدا و تصویر و رنگها و از همه جالبتر قابلیت تعریف کردن عملکرد کلید های موس در هنگام کار با این برنامه میباشد. این برنامه از فورمتهای AVI, MPEG, DIVX, MP3, WAV  پشتیبانی نموده و قابلییت پخش آنها را با کیفیت بسیار بالا دارا میباشد، از جمله کارایی های این برنامه میتوان به پخش DVD ها (MKV/OGM/MP4) با کیفیت قابل توجهی اشاره کرد.

 

Light Alloy پخش فایل های ویدئویی با Light Alloy 4.60.1733 قابل حمل




ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط Saeid MjS

MEDIA Revolution همان طور که از نامش مشخص است نرم افزاریست که یک انقلاب در پخش فایل های چندرسانه ای می باشد. به کمک این برنامه می توان فایل های مختلف صوتی و تصویری را با انواع فرمت ها و کدک ها پخش و اجرا نمود. این نرم افزار محصولی از شرکت  IN MEDIA KG می باشد. نسخه جدید این نرم افزار را که MEDIARevolution 3.6.3 نام دارد را می توانید هم اکنون از سایت دانلودها دریافت نمایید .

 

MEDIARevolution پخش انواع فرمت های مالتی مدیا با MEDIARevolution 3.6.3

 

 




ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط Saeid MjS

ممکن است برای شما هم این اتفاق افتاده باشد که پس از دانلود یک فایل صوتی یا تصویری، با هیچ نرم افزاری قادر به پخش آن نیستید و حتی پسوند آن را نیز تا به حال ندیده باشید.K-Lite Codec Pack گلچینی بسیار جامع فیلتر های DirectShow و codecهای VFW/ACM و تعداد زیادی از ابزار های مربوط به آن است. با گذشت دو سال از انتشار، این محصول توانسته گوی سبقت را رقیبان خود گرفته و کاملترین مجموعه را در اختیار کاربران خود قرار دهد.Codec ها افزونه هایی هستند که برای پخش و ضبط فایل های تصویری و صوتی به آن ها نیاز داریم. با نصب K-Lite شما توانایی پخش و ایجاد تمامی پسوند ها ی صوتی وتصویری را خواهید داشت. نسخه Mega که برای شما آماده شده کامل ترین و حرفه ای ترین ویرایش از این محصول میباشد که تمام نیاز های شما را در این زمینه پوشش میدهد.

 

KLite Mega Codec پخش تمام فرمت های صوتی و تصویری با K Lite Mega Codec Pack 7.60




ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط Saeid MjS

RealPlayer اولین محصولی است که فناوری جدید هارمونی انقلابی Real را بصورت کامل در خود گنجانده است. این نرم افزاراین امکان را برای کاربران خود فراهم می آورد تا بتوانند موزیکهایی را که قابل پخش برروی بیش از ۱۰۰ وسیله پخش کننده قابل حمل مانند Apple iPod می باشند را دانلود نمایند. این نرم افزار تنها پخش کننده چندرسانه ای دیجیتال می باشد که شما برای یافتن و دانلود موزیکهای جدید، پخش و مدیریت صوت و ویدئو کلیپ ها و استفاده کامل از مزیتهای سرگرمی دیجیتال خود بدان نیاز دارید. RealPlayer محیط کاربری تعاملی ارائه می نماید که به شما اجازه می دهد تا مجموعه فایلهای چندرسانه ای خود را بهتر بتوانید مدیریت نمایید.

 

RealPlayer پلير آنلاين قدرتمند RealPlayer 14.0.6.666 + Portable


 



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط Saeid MjS

Win7codecs پک کدکهای مخصوص ویندوز جدید مایکروسافت است که شما با نصب این مجموعه قادر خواهید بود که اکثر فرمتهای صوتی و تصویری را پوشش دهید شما در هنگام نصب و یا پس از نصب قدر خواهید بود که هر بخش یا قسمت را Uninstall کنید بدون اینکه به کل مجموعه آسیبی وارد کنید و همچنین شما قادر خواهید بود که مجددا آیتم حذف شده را در هر زمانی نصب کنید.

 

Windows7Codecs جدیدترین کدک ها برای ویندوز 7 با Windows 7 Codecs 3.0.3 Final

 

 

 




ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط Saeid MjS

شاید کمتر کاربر رایانه را بتوانید پیدا کنید که نام نرم افزار قدرتمند و محبوب پخش رسانه JetAudio را نشنیده باشد و یا حتی با آن کار نکرده باشد ! این محصول قدرتمند کمپانی COWON سالهاست که به عنوان یکی از گزینه های اول نرم افزاری در زمینه پخش مالتی مدیا در سیستم عامل ویندوز مورد استفاده قرار می گیرد، سال به سال قابلیت های جدیدتر و منحصر به فرد تری به آن افزوده می شود تا علاوه بر عقب نماندن از کورس رقابت نرم افزار های Multimedia Player مطرح دیگری همچون Windows Media Player کمپانی مایکروسافت، PowerDVD کمپانی CyberLink و حتی WinDVD کمپانی InterVideo، بتواند منحصر به فردی و بی همتای در زمینه همه کاره یا به اصطلاح All-in-One بودن خود را بیش از پیش تثبیت کند .محبوبیت نرم افزار JetAudio به قدری پیش رفت تا کمپانی COWON توانست به پشتوانه این نرم افزار اقدام به تولید و عرضه MP3 Player ها و Video Player های سخت افزاری همراه متعددی نماید و هم اکنون به یکی از شرکت های مطرح و پرفروش در این زمینه مبدل گشته است . نسخه ۸ از نرم افزار JetAudio به تازگی با قابلیت های و امکانات جدیدی عرضه شده است که در ادامه با آنها بیشتر آشنا می شویم …

 

JetAudio ضبط، پخش و تبدیل فرمتهای صوتی و ویدیویی با JetAudio 8.0.16.2000 Plus VX



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط Saeid MjS

 

ALLPlayer نرم افزاری قدرتمند، زیبا و البته مجانی است که می تواند اکثر فرمت های مالتی مدیا را به راحتی اجرا نماید. با داشتن پلیر ALLPlayer نیازی به برنامه های دیگری نخواهید داشت. این پلیر بسیار جالب را از دانلودها دریافت نمایید.

 

ALLPlayer پلیر زیبا و بسیار قدرتمند مالتی مدیا به نام ALLPlayer 4.7

 

 


 



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط Saeid MjS

UMPlayer پلیری ساده و رایگان اما قدرتمند است که با پشتیبانی از فرمت های مختلف صوتی و تصویری و همچنین امکانات ویژه می تواند نقش یک پلیر کاملا حرفه ای را ایفا کند. این برنامه گرچه ظاهری ساده و معمولی دارد اما در پشت این ظاهر ساده قابلیت هایی نهفته است که با سرعت بالا توانای دسترسی به آنها را دارید. از ویژگی های این پلیر قدرتمند پخش فیلم با بهترین کیفیت ممکن است.

 

UMPlayer پلیر محبوب و بسیار قدرتمند UMPlayer 0.98

 



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 16 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط Saeid MjS

نرم افزار Helium Music Manager  یک ابزار مدیریت آهنگ ها می باشد که توانایی مدیریت پخش آهنگ ، جستجو ، rip, tag, browse, rename, burn  و موارد دیگری را دارد ضمن این که برای هماهنگ سازی و همگام کردن (synchronize) آهنگ های شما با دستگاه های بخش آهنگ همراه توانایی ویژه ای دارد . Helium Music Manager برنامه قدرتمند برای جایگزینی برنامه های ripper, player, tag editor و دیگر برنامه های صوتی شما است . Helium Music Manager همچنین توانایی تغییر برچسب ، تغییر نام ، دسته بندی ، مرور ، مدیریت لیست پخش آهنگها (playlist manager) و ساخت گزارشات را نیز دارا میباشد . این نرم افزار قدرت دسته بندی و ویرایش اکثر فرمت های رایج از قبیل MP3, Ogg, WMA, iTunes M4A, FLAC, APE و MPC را به خوبی سی دی های صوتی دارد . Helium Music Manager  دسته بندی فایل های را با چند کلیک و به سادگی انجام میدهد و شما به راحتی میتوانید آهنگ های مورد علاقه خود را بر حسب نام آلبوم ، نام خواننده ، سبک موسیقی ، تاریخ ساخت و …. را از میان کلکسیون آهنگ های خود پیدا کنید . Helium Music Manager  همچنین  از توانایی های دانلود عکس آلبوم ، عکس هنرمند ، اطلاعات آهنگ ، زندگی نامه هنرمند  و متن آهنگ پشتیبانی میکند .

 

Helium Music Manager 8.1 مدیریت و پخش آهنگ ها با Helium Music Manager 8.1 Build 9780 Network Edition

 

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 18 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط Saeid MjS
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد